Reklama

Pracownicy wiedzą, jaki ma być dobry pracodawca, ale nie zawsze go znajdują

Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go jednak znaleźć na regionalnym rynku.

Publikacja: 14.07.2025 04:59

Pracownicy wiedzą, jaki ma być dobry pracodawca, ale nie zawsze go znajdują

Foto: Adobe Stock

- To dla firm sygnał, że w regionach, w których najważniejsze dla pracowników cechy (np. atrakcyjne wynagrodzenie) są rzadkością, istnieje ogromny potencjał dla nowych inwestycji w sektory, które są w stanie sprostać tym oczekiwaniom. Mogłoby to nie tylko przyciągnąć talenty, ale także stymulować rozwój gospodarczy tych obszarów. – uważa Mateusz Żydek z Randstad, komentując regionalne wyniki badania Randstad Employer Brand Research 2025.

Jakie cechy powinien mieć idealny, atrakcyjny pracodawca

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Rynek pracy
Specjaliści bardziej niż menedżerowie odczuli pogorszenie na rynku pracy
Rynek pracy
Już niemal każdy programista pracuje z AI
Rynek pracy
W 2026 r. firmy szykują dalsze hamowanie wzrostu płac
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Rynek pracy
Firmy nie radzą sobie z Zetkami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama