Reklama

Praca bardziej męczy młodych. Zaskakujące wyniki nowego badania

To najmłodsze pokolenia pracowników podbijają w Polsce statystyki dotyczące fizycznego i psychicznego zmęczenia w pracy.

Publikacja: 24.09.2024 16:32

Utrata chęci i motywacji do pracy, spadek produktywności, zwiększa prawdopodobieństwo popełnienia bł

Utrata chęci i motywacji do pracy, spadek produktywności, zwiększa prawdopodobieństwo popełnienia błędów

Foto: Adobe Stock

Utrata chęci i motywacji do pracy, spadek produktywności, a także pogorszenie jakości wykonywanych zadań, co zwiększa prawdopodobieństwo popełnienia błędów - te negatywne skutki zmęczenia pracowników wskazuje Marta Wojewnik, dyrektor zarządzająca CWS Workwear i przewodnicząca Koalicji Bezpieczni w Pracy, komentując wyniki ogłoszonego we wtorek raportu „Zmęczony jak Polak w pracy: przyczyny, skutki i konsekwencje”.

Raport podsumowujący wyniki badania, które w lipcu tego roku objęło ponad tysiąc pracowników i 200 przedstawicieli pracodawców, dowodzi, że na negatywne skutki zmęczenia jest narażonych ponad czterech na dziesięciu pracujących Polaków; 42 proc. często lub nawet codziennie odczuwa zmęczenie fizyczne, a 47 proc. – psychiczne.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Rynek pracy
GUS: stopa bezrobocia w Polsce wzrosła do 5,4 proc. Przyczyną zmiany regulacyjne
Rynek pracy
Solidny wzrost przeciętnego wynagrodzenia. Spadło zatrudnienie. Stopy w dół?
Rynek pracy
W krajach Unii ubywa wakatów. Czy umacnia się rynek pracodawcy?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Rynek pracy
Firmy zaczynają odkrywać potencjał neuroróżnorodności
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama