Zadbać o relacje z odrzuconymi kandydatami

Większość firm w Polsce nie ma strategii dbania o relacje z kandydatami do pracy, nie wiedząc, że zaniedbania w tym obszarze mogą je sporo kosztować.

Publikacja: 09.08.2016 23:10

Zadbać o relacje z odrzuconymi kandydatami

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Aż 58 proc. kandydatów zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która źle prowadzi rekrutację – dowodzi najnowsze badanie badania „Candidate Experience" przeprowadzone przez internetową platformę eRecruiter i Koalicję na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. – To pokazuje, że przedsiębiorcom nie opłaca się źle traktować potencjalnych pracowników, bo firma może przez to ponieść duże straty biznesowe i koszty rekrutacyjne. Na te drugie, w obliczu dużych potrzeb kadrowych i małej dostępności pracowników na rynku, wielu pracodawców nie może sobie pozwolić – podkreśla Izabela Bartnicka, ekspert eRecruiter.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Rynek pracy
Kogo szukają pracodawcy? Rośnie liczba wolnych miejsc pracy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Rynek pracy
Coraz więcej niepracujących przypada na pracujących. W tych regionach jest najgorzej
Rynek pracy
Coraz więcej pracujących cudzoziemców. Najwięcej jest ich na Mazowszu
Rynek pracy
Listopadowe dane z rynku pracy w USA nieco lepsze od prognoz
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Rynek pracy
Czy strategia migracyjna zatrzyma boom w budownictwie