Zadbać o relacje z odrzuconymi kandydatami

Większość firm w Polsce nie ma strategii dbania o relacje z kandydatami do pracy, nie wiedząc, że zaniedbania w tym obszarze mogą je sporo kosztować.

Publikacja: 09.08.2016 23:10

Zadbać o relacje z odrzuconymi kandydatami

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Aż 58 proc. kandydatów zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która źle prowadzi rekrutację – dowodzi najnowsze badanie badania „Candidate Experience" przeprowadzone przez internetową platformę eRecruiter i Koalicję na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. – To pokazuje, że przedsiębiorcom nie opłaca się źle traktować potencjalnych pracowników, bo firma może przez to ponieść duże straty biznesowe i koszty rekrutacyjne. Na te drugie, w obliczu dużych potrzeb kadrowych i małej dostępności pracowników na rynku, wielu pracodawców nie może sobie pozwolić – podkreśla Izabela Bartnicka, ekspert eRecruiter.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Rynek pracy
Milenialsi najczęściej myślą o zmianie pracy
Rynek pracy
Pracownicy wiedzą, jaki ma być dobry pracodawca, ale nie zawsze go znajdują
Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama