Aktualizacja: 11.09.2015 23:02 Publikacja: 10.09.2015 22:00
Paweł Majewski
Foto: Fotorzepa
Gdy w kampanii idzie źle, mogą paść najsilniejsze elementy partyjnego wizerunku. Dobrze pokazało to Forum Ekonomiczne w Krynicy, gdzie PiS odklejało od siebie łatkę partii nieprzyjaznej przedsiębiorcom, a PO przez brak pomysłu na udział w imprezie pozwoliła na wygenerowanie sygnału, że biznes się od niej odwraca.
Wszystko jest pochodną stanu kampanii obu ugrupowań. Dla PO coroczna impreza biznesowa, gdzie jako partia rządząca od lat ma mocną pozycję, nie wydawała się miejscem, w którym można odwrócić negatywne trendy. Rutynowo zjawili się wszyscy, którzy w partii i rządzie kojarzą się z gospodarką, ale zabrakło wydarzenia, które wykreowałoby wartość dodaną w trwającej kampanii.
Jeśli w najbliższą niedzielę obie demonstracje będą miały pokojowy przebieg, Rafał Trzaskowski straci szansę na...
Lewica musi być bowiem zarówno rozważna, jak i romantyczna – inaczej nie da się namówić ludzi, by myśleli o inny...
Najbliższą debatę telewizyjną, a być może całe wybory, wygra kandydat, który zaproponuje nową świeżość, nowe otw...
Wybory prezydenckie zamykają maraton wyborczy, który miał prawo zmęczyć Polaków. Najbliższe wybory ogólnokrajowe...
Kluczowe sztaby wyborcze kandydatów do urzędu prezydenta RP nie odpowiedziały na pytania „Rzeczpospolitej” dotyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas