Reklama

Mariusz Cieślik: Nie dla Yes

Tydzień temu pisałem tu o „rainbow washingu”, czyli marketingu instrumentalnie traktującym społeczność LGBT. I właśnie mamy pierwszy spektakularny przykład w Polsce: odwołaną kampanię reklamową biżuterii Yes.

Publikacja: 16.06.2023 03:00

W świecie marketingu moment wprowadzenia w naszym kraju małżeństw jednopłciowych jest bliski

W świecie marketingu moment wprowadzenia w naszym kraju małżeństw jednopłciowych jest bliski

Foto: AdobeStock

Z kontaktów ze specami od marketingu wyniosłem przekonanie, że to jedna z najbardziej oderwanych od życia grup zawodowych. Porównywalna chyba tylko z artystami. I przypadek kampanii marki Yes to potwierdza.

Otóż, my, zwykli zjadacze chleba, żyjemy w roku 2023 w Polsce rządzonej przez prawicowy PiS, który niewykluczone, że wygra kolejne wybory. W sondażach w siłę rośnie jeszcze bardziej prawicowa od PiS-u Konfederacja, a oba te ugrupowania są zdecydowanie przeciwne postulatom społeczności LGBT. Przede wszystkim wprowadzeniu małżeństw jednopłciowych i prawa do adopcji dzieci dla takich par. Zresztą z polskich sił politycznych zdecydowanie za tymi postulatami jest tylko Lewica, a wśród samych Polaków poparcie wynosi ok. 30 proc. według różnych badań. To wszystko zebrane razem sprawia, że perspektywa takiej zmiany prawnej wydaje się nieosiągalna w perspektywie wielu lat.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Antyukraińskie żniwa prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Roman Kuźniar: Fiasko „strategii szaleńca”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Publicystyka
Marek Migalski: Duopol PO-PiS wiecznie żywy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama