„Zostań w domu” nie sprzyja piciu alkoholu

Bywalcy barów i restauracji „nie wylewający za kołnierz” pili mniej w domu, gdy obowiązywały ograniczenia w wychodzeniu — wynika z ankiety przeprowadzonej w 9 krajach dla producentów piwa, wina i mocnych alkoholi.

Aktualizacja: 08.06.2020 19:41 Publikacja: 08.06.2020 18:50

„Zostań w domu” nie sprzyja piciu alkoholu

Foto: Adobe Stock

Międzynarodowy Sojusz Odpowiedzialnego Picia (IAED) utworzony przez 12 dużych producentów napojów alkoholowych — Anheuser-Busch InBev, Asahi, Bacardi, Beam Suntory, Brown-Forman, Carlsberga, Diageo, Heinekena, Kirin, Molson Coors, Pernod Ricard i William Grant & Sons — poinformował, że jego ankieta przeprowadzona w dniach 13-21 maja wśród 11 tys. osób pozwoliła ustalić, iż 30 proc. z nich piło mniej, a tylko 11 proc. więcej. Nie pijących w ogóle alkoholu wykluczono z danych liczbowych — dodał Reuter.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina