Przełom w historii olimpiad. W Paryżu będą reklamować piwo

Anheuser-Busch InBev, producent m.in. BudLight będzie pierwszym w historii sponsorem Olimpiady, który produkuje napoje alkoholowe.

Publikacja: 14.01.2024 11:56

Anheuser-Busch InBev będzie sponsorem Olimpiady

Anheuser-Busch InBev będzie sponsorem Olimpiady

Foto: Bloomberg

Belgowie wygrali właśnie przetarg na kontrakty podczas 3. kolejnych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich.

AB InBev zamierza w reklamach postawić na Corona Cero, czyli piwo bezalkoholowe, które chce pokazać całemu światu, w tym także Międzynarodowemu Komitetowi Olimpijskiemu, że stawia na zrównoważony rozwój. Chce w ten sposób udowodnić także, że „jest firmą odpowiedzialną, promującą zdrową konsumpcję. A dla miliardów fanów igrzysk olimpijskich na całym świecie przekazać przesłanie o jedności, umiarze i świętowaniu” — czytamy w informacji firmy.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina