Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 15:12 Publikacja: 14.01.2024 11:56
Anheuser-Busch InBev będzie sponsorem Olimpiady
Foto: Bloomberg
Belgowie wygrali właśnie przetarg na kontrakty podczas 3. kolejnych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich.
AB InBev zamierza w reklamach postawić na Corona Cero, czyli piwo bezalkoholowe, które chce pokazać całemu światu, w tym także Międzynarodowemu Komitetowi Olimpijskiemu, że stawia na zrównoważony rozwój. Chce w ten sposób udowodnić także, że „jest firmą odpowiedzialną, promującą zdrową konsumpcję. A dla miliardów fanów igrzysk olimpijskich na całym świecie przekazać przesłanie o jedności, umiarze i świętowaniu” — czytamy w informacji firmy.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas