Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 18:31 Publikacja: 14.01.2024 11:56
Anheuser-Busch InBev będzie sponsorem Olimpiady
Foto: Bloomberg
Belgowie wygrali właśnie przetarg na kontrakty podczas 3. kolejnych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich.
AB InBev zamierza w reklamach postawić na Corona Cero, czyli piwo bezalkoholowe, które chce pokazać całemu światu, w tym także Międzynarodowemu Komitetowi Olimpijskiemu, że stawia na zrównoważony rozwój. Chce w ten sposób udowodnić także, że „jest firmą odpowiedzialną, promującą zdrową konsumpcję. A dla miliardów fanów igrzysk olimpijskich na całym świecie przekazać przesłanie o jedności, umiarze i świętowaniu” — czytamy w informacji firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas