Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.08.2025 08:03 Publikacja: 14.01.2024 11:56
Anheuser-Busch InBev będzie sponsorem Olimpiady
Foto: Bloomberg
Belgowie wygrali właśnie przetarg na kontrakty podczas 3. kolejnych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich.
AB InBev zamierza w reklamach postawić na Corona Cero, czyli piwo bezalkoholowe, które chce pokazać całemu światu, w tym także Międzynarodowemu Komitetowi Olimpijskiemu, że stawia na zrównoważony rozwój. Chce w ten sposób udowodnić także, że „jest firmą odpowiedzialną, promującą zdrową konsumpcję. A dla miliardów fanów igrzysk olimpijskich na całym świecie przekazać przesłanie o jedności, umiarze i świętowaniu” — czytamy w informacji firmy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas