Markowe wędliny zyskują na znaczeniu

Szybko ubywa firm mięsnych, które walczą o konsumentów wyłącznie niską ceną.

Aktualizacja: 05.12.2014 07:01 Publikacja: 05.12.2014 02:44

Do grona produktów, które promują się na potęgę, dołączyły w ostatnim czasie wędliny, na które wydaj

Do grona produktów, które promują się na potęgę, dołączyły w ostatnim czasie wędliny, na które wydajemy 14,5 mld zł rocznie.

Foto: Fotorzepa/Dariusz Majgier

Polacy przyzwyczaili się już do reklam sieci komórkowych, banków czy leków. Do grona produktów, które promują się na potęgę, dołączyły w ostatnim czasie wędliny, na które wydajemy 14,5 mld zł rocznie. Od stycznia do października 2014 r. branża mięsna przeznaczyła na reklamy prawie 109,5 mln zł – wynika z połączonych danych firm badawczych AGB Nielsen i Kantar Media. To aż 80 proc. więcej niż w tym samym czasie przed rokiem.

Pozostało 90% artykułu

Twoje źródło rzetelnych informacji w czasie wyborów.

Relacje na żywo, analizy, cotygodniowe sondaże oraz komentarze.

Dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Przemysł spożywczy
Mocny odwrót od alkoholu. Co teraz piją Polacy?
Przemysł spożywczy
„Najlepiej spożyć przed”, można spożyć „po”
Przemysł spożywczy
Rośnie popularność polskich win, ale i nalewki trzymają się mocno
Przemysł spożywczy
Whisky, która powstała za czasów królowej Wiktorii trafi na aukcję
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Przemysł spożywczy
Palikot zaproponował spłatę wierzycieli Manufaktury
Przemysł spożywczy
Mleczarze Polski i Ukrainy chcą handlu bez ograniczeń politycznych