Reklama
Rozwiń
Reklama

Heineken na piwnej fali

Holenderski koncern browarniczy zwiększył sprzedaż swoich produktów w pierwszym półroczu tego roku o 81 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku.

Publikacja: 03.08.2015 14:24

Heineken na piwnej fali

Foto: 123rf.com

Zysk pierwszego półrocza wyniósł 1,14 mld euro- według danych firmy.

Koncern zarobił nie tylko na sprzedaży piwa, ale także na zbyciu meksykańskiej córki-spółki Empaque - producenta puszek i butelek. Po odliczeniu podatku holenderski koncern zarobił na tej transakcji 375 mln euro. Obrót ze sprzedaży wzrósł o 7,2 proc. do 10,93 mld euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama