Jak klienci Amber Gold mogą dochodzić swoich praw?

Resort sprawiedliwości przygotował materiał informacyjny dla osób pokrzywdzonych wskutek działalności parabanków

Jak poszkodowani przez Amber Gold mogą dochodzić swoich praw

Resort sprawiedliwości przygotował informator, jak poszkodowani przez parabank mogą dochodzić swoich praw

Telekomunikacja, dzień dobry - czyli, jak abonenci są atakowani przez nieuczciwe firmy

Alternatywni operatorzy wprowadzają w błąd, aby przejąć klientów Telekomunikacji Polskiej. Ci składają skargi, a TP ostrzega przed oszustami

Ubezpieczyciel płaci tylko za rutynowe badania lekarskie

Badanie rezonansem magnetycznym urazu nogi nie było konieczne do postawienia właściwej diagnozy i bezpiecznego powrotu do kraju

Prezes UOKiK ukarała Canal plus Cyfrowy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał Canal+ Cyfrowy za nierzetelne informacje o promocji

Korzyści pochodzące z przestępstwa podlegają przepadkowi

Korzyści pochodzące z przestępstwa podlegają przepadkowi. Klienci Amber Gold, którzy zyskali, mogą być jednak spokojni

Poliso-lokaty: rozwiążesz umowę – stracisz wszystkie oszczędności

Sześć firm oferujących polisy umożliwiające uniknięcie podatku Belki znalazło się na celowniku organów nadzoru

Co reklamują konsumenci

Klienci reklamowali nie tylko usługi telefoniczne czy turystyczne, ale nawet psa i książkę telefoniczną

VOD: programy na żądanie bez reklam alkoholu i reklamy podprogowej

Audycje VOD zawierające treści szkodliwe dla dzieci będą specjalnie oznaczone

W sporze z przedsiębiorcą? można liczyć na rzecznika konsumentów

Rzecznicy nie tylko udzielają bezpłatnych porad, lecz także pomagają w ugodowym rozwiązywaniu spraw

Usługi telekomunikacyjne: Regulamin może być ważniejszy od umowy

Niełatwo wyplątać się z prawnych więzów łączących nas z firmą telekomunikacyjną. Czasem okazuje się to bardzo kosztowne

Usługi telekomunikacyjne: warunki umowy można zmienić przez telefon

Dostawca usług z reguły umożliwia abonentowi modyfikację niektórych postanowień umowy zawartej na piśmie

Usługi telekomunikacyjne: Najpierw zapłata za roaming, dopiero potem rozmowa

Operator ma prawo uzależnić świadczenie usługi roamingu od wpłacenia dodatkowej kwoty, tzw. kaucji

Usługi telekomunikacyjne: Złożenie reklamacji nie zwalnia z płatności

Abonent, który kwestionuje część należności z faktury, nie może czuć się zwolniony z obowiązku zapłaty pozostałej kwoty

Niedozwolone klauzule: konsumenci składają coraz więcej pozwów

Ponad sześciokrotnie wzrosła w ostatnich czterech latach liczba pozwów składanych przez niezadowolonych konsumentów

Unijne normy bezpieczeństwa produktów: Na co zwracać uwagę kupując zabawki

Europejskie normy bezpieczeństwa zabawek są najbardziej rygorystyczne na świecie

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zabezpieczy roszczenia klientów upadłych biur podróży

Składki odprowadzane od każdej wycieczki zabezpieczą roszczenia klientów upadających touroperatorów

Recykling sprzętów RTV i AGD: Konsument odda stare żelazko, nawet nie kupując nowego

Sklep przyjmie małe urządzenia rtv i agd, nawet jeśli klient nie zdecyduje się na nabycie w nim nowego sprzętu

Aukcja z cudzego konta nie uchronią przed fiskusem

Sprzedaż przez Internet z cudzego konta może skończyć się kłopotami z fiskusem, a nawet natychmiastowym zajęciem pensji

Parabanki: czy można zwrotu żądać pieniędzy od prezesa

Nawet jeśli członek zarządu nie mógł zgodnie z prawem pełnić swojej funkcji, to spółka nie może się na to powoływać, żeby uniknąć odpowiedzialności. Klient...