Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:38 Publikacja: 07.02.2023 14:01
Hanna Marcinkiewicz-Grzesiak
Foto: TV.rp.pl
Dodała też: - W przekazach reklamowych nie mogą już występować lekarze i aktorzy za nich przebrani. Ustawodawca dał branży marketingowej czas na dostosowanie się do nowych przepisów do 1 czerwca w przypadku wyrobów medycznych, a przy wyrobach leczniczych do końca roku. Jest więc czas na zmodyfikowanie nowych kampanii.
Od początku roku odpowiedzialność za niewłaściwą reklamę może ponosić nie tylko influencer, ale również podmiot, który zleca mu usługę, np. klinka medycyny estetycznej. W przypadku reklamy sprzecznej z przepisami w grę wchodzą duże kwoty: 10 proc. przychodów influencera i do 2 mln zł w przypadku kliniki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Właściciel auta ma obowiązek odprowadzenia abonamentu RTV za znajdujący się w nim odbiornik radiowy. W przeciwny...
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 19 czerwca 2025 r. nie jest powodem do odstąpienia przez Sąd Najwyższy od t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas