Reklama
Rozwiń
Reklama

Zdrowie: stomatologiczna opieka dzieci

27 lutego 2015 roku Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak po raz kolejny spotkał się z Prezesem Narodowego Funduszu Zdrowia Tadeuszem Jędrzejczykiem.

Publikacja: 27.02.2015 16:33

Zdrowie: stomatologiczna opieka dzieci

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami kontynuowano analizę wskazań i możliwości poprawy opieki stomatologicznej nad dziećmi w Polsce. Rzecznik Praw Dziecka przypomniał Prezesowi NFZ swoje propozycje dotyczące poprawy poziomu opieki stomatologicznej dla dzieci i młodzieży. Jako warunek niezbędny do zrealizowania tego postulatu rzecznik wymienił wydzielenie puli środków finansowych, przekazanych na leczenie dzieci, wskazując na uniemożliwienie przenoszenia ich na leczenie dorosłych.

Prezes NFZ potwierdził możliwość zabezpieczenia ze środków publicznych opieki stomatologicznej dla dzieci, jeżeli nie w gabinetach szkolnych, to w gabinetach dostępnych dla szkół.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama