Reklama

W reklamie lekarz szkodzi

Izby lekarskie karzą medyków za udział w reklamie i za zachęcanie pacjentów do sięgania po suplementy diety.

Aktualizacja: 27.04.2015 14:50 Publikacja: 26.04.2015 20:30

W reklamie lekarz szkodzi

Foto: 123RF

Herbapect Junior, pasta Sensodyne, Iladian Direct Plus – to tylko niektóre z produktów lekopodobnych, które w radiu i telewizji reklamują autentyczni lekarze, podpisani imieniem i nazwiskiem, legitymujący się prawem wykonywania zawodu.

W spocie TV wziął udział m.in. prof. Lew Starowicz, zachęcając mężczyzn do zakupu Selectinu przedłużającego stosunek seksualny.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama