Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.12.2019 20:51 Publikacja: 08.12.2019 21:00
Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate Experience
Foto: materiały prasowe
Czy kandydaci do pracy są już dla firm klientami?
Maja Gojtowska: Moim zdaniem niestety wciąż nie są. Z jednej strony wyniki badań, a z drugiej strony komentarze kandydatów na portalach społecznościowych wskazują, że firmy wciąż jeszcze mają dużo do zrobienia. Chociaż oczywiście są takie, które zaczynają dbać o dobre doświadczenia kandydata podczas rekrutacji, widząc w tym ogromny potencjał biznesowy. One faktycznie zaczynają traktować kandydatów do pracy jak klientów.
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas