Aktualizacja: 01.09.2015 22:00 Publikacja: 01.09.2015 22:00
Foto: 123RF
Nawet niechętni nowym technologiom kandydaci do pracy muszą się dziś przekonać do aktywności w internecie. Większość ofert pracy przeniosła się na portale rekrutacyjne, a pracodawcy i łowcy głów, szukając specjalistów i menedżerów, filtrują bazy danych portali społecznościowych.
O ile jeszcze w minionej dekadzie internetowa aktywność kandydata do pracy była atutem, o tyle obecnie jest już koniecznością, nawet w przypadku kandydatów na szeregowe stanowiska. Również oni muszą się oswoić z nowymi technologiami, choćby podczas rozmów kwalifikacyjnych, które np. podczas ubiegłorocznej masowej rekrutacji do polskich centrów logistycznych Amazona prowadzono zdalnie.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas