Reklama

Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, że nie wypada nic nie zrobić”

75 procent Polaków uważa, że tysięczna rocznica koronacji Bolesława Chrobrego jest dobrą okazją do promocji Polski – wynika z badania SW Research na zlecenie agencji marketingowej On Board Think Kong (OBTK).

Publikacja: 12.04.2025 19:01

Pomnik Bolesława Chrobrego przed katedrą gnieźnieńską

Pomnik Bolesława Chrobrego przed katedrą gnieźnieńską

Foto: Adobe Stock

Donald Tusk zaprasza na tysięczną rocznicę koronacji Chrobrego. „Obchody będą królewskie. Chrobry by się takich obchodów nie powstydził. Mamy naprawdę tysiąc powodów do dumy, tysiąc powodów do świętowania” – zapowiada premier w nagraniu opublikowanym w piątek na platformach społecznościowych (X, Facebook).

We wtorek „Rzeczpospolita” poinformowała, że na polecenie szefa rządu na ostatnią chwilę w stolicy organizowana jest impreza z okazji rocznicy. Nie wiedzieli o tym koalicjanci. W przygotowania zaangażowane są spółki Skarbu Państwa. Na 26 kwietnia – ustaliła „Rzeczpospolita” – zaplanowane są „Piknik 1000-lecia” i koncert na Stadionie Narodowym oraz parada wojskowa

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Donald Tusk ostro o Jarosławie Kaczyńskim: Podpalacz z Żoliborza
Polityka
Michał Szczerba o przedwyborczych postulatach KO: Były konkrety, ale rzeczywistość je zweryfikowała
Polityka
Były europoseł PiS: KO ma w sondażach 30 proc.? Ludzie, którzy wierzą w Tuska jak muzułmanie w Mahometa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Gen. Różański: Putin dokonuje ludobójstwa i znajdzie się na terenie UE. Prowokacja
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama