Reklama

Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, że nie wypada nic nie zrobić”

75 procent Polaków uważa, że tysięczna rocznica koronacji Bolesława Chrobrego jest dobrą okazją do promocji Polski – wynika z badania SW Research na zlecenie agencji marketingowej On Board Think Kong (OBTK).

Publikacja: 12.04.2025 19:01

Pomnik Bolesława Chrobrego przed katedrą gnieźnieńską

Pomnik Bolesława Chrobrego przed katedrą gnieźnieńską

Foto: Adobe Stock

Donald Tusk zaprasza na tysięczną rocznicę koronacji Chrobrego. „Obchody będą królewskie. Chrobry by się takich obchodów nie powstydził. Mamy naprawdę tysiąc powodów do dumy, tysiąc powodów do świętowania” – zapowiada premier w nagraniu opublikowanym w piątek na platformach społecznościowych (X, Facebook).

We wtorek „Rzeczpospolita” poinformowała, że na polecenie szefa rządu na ostatnią chwilę w stolicy organizowana jest impreza z okazji rocznicy. Nie wiedzieli o tym koalicjanci. W przygotowania zaangażowane są spółki Skarbu Państwa. Na 26 kwietnia – ustaliła „Rzeczpospolita” – zaplanowane są „Piknik 1000-lecia” i koncert na Stadionie Narodowym oraz parada wojskowa

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Polityka
Marek Magierowski: decyzja Karola Nawrockiego będzie miała długofalowe konsekwencje
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
Pierwsza Rada Gabinetowa w kadencji Karola Nawrockiego. Od razu zwrócił się do Donalda Tuska
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama