Reklama

Katarzyna Lubnauer: Nie pamiętam tak złego stylu przekazywania władzy. PiS pilnuje stołków

PiS nie potrafi się rozstać z władzą i to co się dzieje w telewizji jest tego najlepszym przykładem - powiedziała w rozmowie z Polsat News Katarzyna Lubnauer.

Publikacja: 20.12.2023 10:46

Katarzyna Lubnauer

Katarzyna Lubnauer

Foto: tv.rp.pl

adm

W rozmowie z Polsat News Katarzyna Lubnauer pytana była między innymi o uchwałę przyjętą przez Sejm ws. przywrócenia ładu prawnego i bezstronności w mediach publicznych oraz o decyzję posłów PiS, którzy zamierzają pełnić dyżury w siedzibie TVP, by bronić Telewizji Publicznej przed nową większością.

Jak stwierdziła polityk, nie dziwi jej, że "TVPiS" jest bronione przez polityków PiS. Dodała także, że w telewizji publicznej w ostatnim czasie w programach w zdecydowanej przewadze występowali politycy tej partii. - Jak rozumiem PiS pilnuje tych stołków, na których przez ostatnich osiem lat nieustająco siedzieli przedstawiciele PiS-u i mogli mówić tam dowolne bzdury — stwierdziła. Wiceminister edukacji podkreśliła również, że „media publiczne przez ostatnich osiem lat ukrywały wszystkie afery partii rządź”. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Od Pegasusa do Łukasza Mejzy, czyli z czego musiał i musi tłumaczyć się PiS
Polityka
Sondaż: Czy Polacy chcieliby, aby Andrzej Duda odgrywał jakąś rolę w polskiej polityce?
Polityka
PO, Nowoczesna i Inicjatywa Polska się zjednoczyły. Tusk: Dobro zwycięża zło, ale musi być silne
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Współpraca PiS i Konfederacji, ale bez Kaczyńskiego i Morawieckiego? Znamy zdanie Polaków
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama