Reklama

Jak luksus zamienił się w fast fashion

Wciskanie ludziom, że kawałek szmaty, byle z logo znanej firmy, to rzecz ekskluzywna i dająca prestiż, powoli staje się nieprzyzwoite.

Publikacja: 16.10.2020 10:00

Wszyscy chcieli zarabiać. Ale czy można zarabiać na garstce elity? Pierwszy zrozumiał to Karl Lagerf

Wszyscy chcieli zarabiać. Ale czy można zarabiać na garstce elity? Pierwszy zrozumiał to Karl Lagerfeld, który w roku 2004 zrobił kolekcję dla H&M. To był przełom

Foto: Forum

Warszawski butik przy Moliera 2, znany w sferach celebryckich z „luksusowych" marek (o tym, dlaczego ten przymiotnik jest w cudzysłowie, nieco dalej) ogłosił 25 września ogólnopolskim #DniemSzpilek. Tego dnia należało zamieszczać na Facebooku i Instagramie zdjęcia w szpilkach lub samych butów z obcasem nie niższym niż 5 cm. Za każdą osobę publikującą zdjęcie w szpilkach na Instagramie lub Facebooku opatrzone hashtagiem #DzienSzpilek butik zobowiązywał się przekazać 2 zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama