Reklama
Rozwiń
Reklama

Horror bez opcji powtórek

„The Quarry” bazuje na pomysłach z kina grozy – wakacje, leśne pustkowie, wilkołaki.

Publikacja: 15.07.2022 17:00

„The Quarry”, Supermassive Games, PS4, PS5, X1, XSX, PC

„The Quarry”, Supermassive Games, PS4, PS5, X1, XSX, PC

Foto: MATERIAŁY PRASOWE

Jeśli wierzyć twórcom horrorów, wysłanie dziecka na letni obóz jest równoznaczne ze skazaniem go na śmierć. W otaczających rachityczne domki lasach zawsze kryją się jakieś wiedźmy czy wilkołaki, a po okolicznych wsiach krążą seryjni mordercy. Przetrwanie nocy wymaga sporej dozy szczęścia…

„The Quarry” to potwierdza. Gracz wraz z grupką nastolatków ląduje na obozie, gdzie mierzy się ze wspomnianymi nieszczęściami. Aby dotrwać świtu, podąża drogą wyznaczoną przez scenarzystów. Czasem podejmuje jakieś decyzje, jednak trudno tu mówić o swobodzie działania. Nie oznacza to jednak, że gracz nie ma wpływu na wydarzenia. To przecież on popycha akcję naprzód i mierzy się z konsekwencjami swoich błędów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama