Reklama

„Projekt UFO”. Jaką tajemnicę obnaża serial z Kościukiewiczem i Adamczykiem?

– Można już produkować kłamliwe treści tak wizualnie prawdziwe, że nie będziemy wiedzieli, czym jest rzeczywistość, a czym fikcja – mówi Mateusz Kościukiewicz o serialu „Projekt UFO” z Mają Ostaszewską, Piotrem Adamczykiem i Adamem Woronowiczem.

Publikacja: 17.04.2025 04:27

Piotr Adamczyk i Mateusz Kościukiewicz w serialu „Projekt UFO” Kaspra Bajona

Piotr Adamczyk i Mateusz Kościukiewicz w serialu „Projekt UFO” Kaspra Bajona

Foto: Piotr Litwic/Mat. Pras./Netflx

Urodziłeś się w 1986 r., czy lata 80. to dla ciebie science fiction, niezidentyfikowany obiekt latający?

Akurat miałem okazję grać w kilku filmach z tamtych czasów, więc ten okres jest mi dosyć dobrze znany. Teraz w serialu Netflixa gram Zbigniewa Sokolika, technika naprawiającego sprzęt RTV, który chce poinformować o obecności Niezidentyfikowanego Obiektu Podwodnego (NOP-u), i śmieję się trochę, bo pamiętam z domu czarno-biały telewizor, jaki naprawia mój bohater. Potem mój tata przywiózł telewizor kolorowy z tak delikatnymi sensorami, że gdy mucha usiadła na przyciskach – zmieniała kanały. Chyba to był radziecki kolorowy Rubin. Cieszyłem się, że dobranocka jest w kolorze, choć barwy były lekko przewalone.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Platformy streamingowe
Jan Borysewicz, lider Lady Pank, będzie bohaterem filmu biograficznego o wolności
Platformy streamingowe
Znamy datę premiery drugiego sezonu „1670”
Platformy streamingowe
„Sojusznicy”: Jak prezydent USA i premier Wielkiej Brytanii walczyli z rosyjskimi agentami w Warszawie
Platformy streamingowe
Nowy serial z uniwersum Harry'ego Pottera. Czy nowy Potter jest podobny do Pottera?
Platformy streamingowe
Drzymalska zagra Łęcką, a Schuchardt Wokulskiego w nowej „Lalce”
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama