Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.02.2016 20:00 Publikacja: 08.02.2016 20:00
Laureaci konkursu „Orzeł innowacji – Start-Up!" – przedstawiciele firm: Social WiFi, EasySolar, Sher.ly, Carbon Workshop, GeniCore.
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Nowatorska technologia spiekania materiałów kompozytowych, mobilna aplikacja umożliwiająca samodzielne projektowanie systemów fotowoltaicznych czy rozwiązanie pozwalające wykorzystywać Wi-Fi do analityki i marketingu – to tylko część z projektów wdrażanych przez polskie start-upy, które zdobyły uznanie jury konkursu „Orzeł innowacji".
W ubiegłym tygodniu na uroczystej gali wyróżniono finalistów. Kampania reklamowa o wartości 250 tys. zł na łamach dzienników „Rzeczpospolita" i „Parkiet", a także magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" i miesięcznika „Sukces" oraz pakiet specjalistycznych szkoleń – taką nagrodę odebrał GeniCore, technologiczna spółka, która wygrał przeznaczoną dla start-upów edycję „Orła innowacji".
Już po raz jedenasty „Rzeczpospolita” nagrodziła start-upy i innowacyjne duże firmy w konkursie Orzeł Innowacji.
Dobra wiadomość: nagrodzone w dotychczasowych edycjach „Orła Innowacji” start-upy radzą sobie naprawdę nieźle. W...
Liczba start-upów wartych ponad 1 mld dol. od 2021 r. stopniała w naszej części Europy o 17 proc. Skoczyła za to...
Kapituła konkursu wybrała najlepsze rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. Laureaci to firmy różnej wielko...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Mimo globalnych ambicji i silnego zaplecza technologicznego start-upy wciąż natrafiają na przeszkody, które blok...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas