[b]Nie[/b]. Publikacja takich uchwał byłaby bowiem sprzeczna z przepisami określającymi zasady dostępu do informacji publicznej. Zgodnie z jej przepisami prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do wglądu do dokumentów urzędowych, jak również dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów.
Prawo to podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.
Prawo do informacji publicznej podlega również ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy. Zasada ta obowiązuje również na gruncie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, które nakładają na administratora danych obowiązek dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą.
Ma on obowiązek w szczególności zapewnić, aby dane te były merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane.
Udostępnianie treści uchwał w Biuletynie Informacji Publicznej powinno się zatem odbywać przy uwzględnieniu tych zasad. W konsekwencji należy uznać, że publikacja może nastąpić dopiero po usunięciu danych osobowych.