Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.06.2019 21:00 Publikacja: 03.06.2019 21:00
Foto: materiały prasowe
Jakich innowacji możemy się spodziewać na rynku e-marketingu? Jakie tematy zamierzają państwo poruszyć na najbliższym Forum IAB, nad którym „Rzeczpospolita" objęła patronat?
Włodzimierz Schmidt: Z pewnością rzeczami, na których obecnie skupia się branża, są: sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. Co prawda, są to pojęcia znane od dłuższego czasu, jednakże stwarzają one nowe pole do działań dla reklamodawców. To pole nadal nie jest w pełni wykorzystane, choćby w kontekście wykorzystania uczenia maszynowego do kontekstowego targetowania reklam.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Wydarzenie uświetnią wystąpienia autorytetów w dziedzinie ekonomii: prof. Daniego Rodrika z Harvard University o...
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas