Edukacja kluczem do e-marketingu

W najbliższym czasie dużym sukcesem okazać się mogą rozwiązania głosowe – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Opowiada o kierunkach, w jakich rozwijać się będzie branża marketingu internetowego.

Publikacja: 03.06.2019 21:00

Edukacja kluczem do e-marketingu

Foto: materiały prasowe

Jakich innowacji możemy się spodziewać na rynku e-marketingu? Jakie tematy zamierzają państwo poruszyć na najbliższym Forum IAB, nad którym „Rzeczpospolita" objęła patronat?

Włodzimierz Schmidt: Z pewnością rzeczami, na których obecnie skupia się branża, są: sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. Co prawda, są to pojęcia znane od dłuższego czasu, jednakże stwarzają one nowe pole do działań dla reklamodawców. To pole nadal nie jest w pełni wykorzystane, choćby w kontekście wykorzystania uczenia maszynowego do kontekstowego targetowania reklam.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama