Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.04.2015 12:36 Publikacja: 12.04.2015 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jednym z elementów strategii na lata 2014–2022 jest poprawa efektywności grupy PGNiG. Co już osiągnięto w tym zakresie?
Działania efektywnościowe i restrukturyzacyjne prowadzimy zarówno w PGNiG, jak i w spółkach z naszej grupy. To odpowiedź na spadające ceny ropy oraz liberalizację rynku gazu. Już dziś – z wyprzedzeniem – podejmujemy konieczne ruchy, które mają przystosować grupę do funkcjonowania na konkurencyjnym rynku gazu. Scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej zakładają nieuniknioną utratę części tego rynku. Dlatego istotne są działania prewencyjne i optymalizacyjne, w tym cięcia kosztów. Podobna sytuacja dotyczyła w przeszłości innych podmiotów dominujących na największych rynkach europejskich. Tak było w Niemczech czy Francji. Europejskie firmy, przygotowując się do utraty pozycji dominującej, również przeprowadzały radykalne programy oszczędnościowe. My przygotowaliśmy Program Poprawy Efektywności, którym objętych jest większość spółek i oddziałów, a także centrala PGNiG.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Sukces Osobistego Konta Inwestycyjnego (OKI) powinien leżeć nie tylko w interesie giełdy i rynku kapitałowego, a...
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas