Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.08.2016 20:52 Publikacja: 11.08.2016 20:52
Foto: Waldemar Kompała
I na odwrót – sieci handlowe zaczynają produkować, by przejąć marże wytwórców. Wygląda to trochę tak, jakby każdy myślał, że po drugiej stronie płotu trawa jest bardziej zielona. Ale to, że inni mają lepiej, może być złudne.
Przez proces wzajemnego zżerania swoich biznesów przeszły już w ostatnich dekadach firmy mediowe, IT czy telekomy. Wiele z nich się na tym boleśnie sparzyło. Ale czy był to Microsoft, gdy decydował się produkować konsole do gier, smartfony z logo Nokia, czy mediowy konglomerat Time Warner, gdy z okazji absurdalnie drogiego przejęcia America Online zmieniał nazwę, wszystkie te firmy robiły to z jednego powodu – chęci znalezienia obszarów, gdzie mogłyby pomnażać marże i zyski skuteczniej niż w branżach, które znają na wylot.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Uważajcie, komu dajecie władzę – to najważniejszy wniosek dla klientów banków płynący z opinii rzecznika TSUE w...
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas