Aktualizacja: 22.02.2017 08:10 Publikacja: 21.02.2017 18:56
Foto: Fotorzepa/Adam Burakowski
Rz: Jeży się Panu włos na głowie, gdy słyszy Pan sformułowanie „OTC”? Dużo się teraz mówi o tym, że za chwilę radio może zostać pozbawione kluczowych przychodów z reklam takich środków.
Andrzej Matuszyński: To rzeczywiście największa kategoria reklamowa nie tylko w radiu. Ale w radiu są to zdecydowanie nasi najwięksi reklamodawcy, więc oczywiście jestem zaniepokojony możliwymi, znaczącymi zmianami regulacji. Niemniej mamy teraz na rynku do czynienia z samoregulacją i mam nadzieję, że będzie ona wystarczająca z punktu widzenia regulatorów. W tej formie, w jakiej teraz została zaproponowana, nie stanowi zagrożenia dla rynku reklamowego.
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas