Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2017 08:10 Publikacja: 21.02.2017 18:56
Foto: Fotorzepa/Adam Burakowski
Rz: Jeży się Panu włos na głowie, gdy słyszy Pan sformułowanie „OTC”? Dużo się teraz mówi o tym, że za chwilę radio może zostać pozbawione kluczowych przychodów z reklam takich środków.
Andrzej Matuszyński: To rzeczywiście największa kategoria reklamowa nie tylko w radiu. Ale w radiu są to zdecydowanie nasi najwięksi reklamodawcy, więc oczywiście jestem zaniepokojony możliwymi, znaczącymi zmianami regulacji. Niemniej mamy teraz na rynku do czynienia z samoregulacją i mam nadzieję, że będzie ona wystarczająca z punktu widzenia regulatorów. W tej formie, w jakiej teraz została zaproponowana, nie stanowi zagrożenia dla rynku reklamowego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas