Reklama

Andrzej Matuszyński: Transfery dziennikarzy to normalna rzecz

Sieć Zet Gold jest teraz pod naszą baczną obserwacją od strony biznesowej. Nie wykluczam, że będą modyfikacje zarówno jej formatu, jak i być może nazwy – zapowiada Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Aktualizacja: 22.02.2017 08:10 Publikacja: 21.02.2017 18:56

Andrzej Matuszyński: Transfery dziennikarzy to normalna rzecz

Foto: Fotorzepa/Adam Burakowski

Rz: Jeży się Panu włos na głowie, gdy słyszy Pan sformułowanie „OTC”? Dużo się teraz mówi o tym, że za chwilę radio może zostać pozbawione kluczowych przychodów z reklam takich środków.

Andrzej Matuszyński: To rzeczywiście największa kategoria reklamowa nie tylko w radiu. Ale w radiu są to zdecydowanie nasi najwięksi reklamodawcy, więc oczywiście jestem zaniepokojony możliwymi, znaczącymi zmianami regulacji. Niemniej mamy teraz na rynku do czynienia z samoregulacją i mam nadzieję, że będzie ona wystarczająca z punktu widzenia regulatorów. W tej formie, w jakiej teraz została zaproponowana, nie stanowi zagrożenia dla rynku reklamowego.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama