Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfryzacja z perspektywy sektora przemysłowego

Menedżerowie muszą rozumieć, w jaki sposób cyfrowe trendy mogą wpływać na ich branżę, i dzięki tej wiedzy wypracować część długoterminowej wizji strategicznej firmy.

Publikacja: 26.02.2017 21:39

Cyfryzacja z perspektywy sektora przemysłowego

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Przekształcenie modelu biznesowego spółki z sektora przemysłowego do optymalnego wykorzystania możliwości rewolucji cyfrowej nie ma w sobie nic oczywistego. Doświadczenia cyfrowych gigantów, takich jak Google czy Amazon, które nieustannie redefiniują rzeczywistość swoich branż, rzadko będą się bezpośrednio przekładać na sektor B2B.

Istotą ich działania jest szybkie przezwyciężanie niepowodzeń, uczenie się na błędach i wprowadzanie rewolucyjnych zmian, które wpływają na cały rynek. Niestety, trudno te założenia wprowadzić w życie w takich branżach, jak przetwórstwo chemiczne czy eksploatacja platform wiertniczych, gdzie najmniejszy błąd może spowodować ogromną katastrofę.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama