Misja: Marka Polska

Pytanie o misję mediów publicznych od kilku tygodni jest szczególnie aktualne, i to w znaczącym kontekście. Chodzi oczywiście o wizerunek Polski na świecie. Nie ulega wątpliwości, że o naszej historii powinniśmy opowiadać na innych kontynentach. Narzędzia ku temu bez wątpienia posiadają Polskie Radio i Telewizja Polska.

Publikacja: 07.03.2018 15:23

Misja: Marka Polska

Foto: Rzeczpospolita

Misja mediów publicznych to nie tylko określone cele, czyli dostarczanie wiedzy, informacji, kształtowanie świadomości. To również cała gama narzędzi, które służą realizowaniu tych celów. Od różnych form produkcji filmowej począwszy, poprzez programy informacyjne, a na portalach internetowych i mediach społecznościowych skończywszy. Mam jednak wrażenie, że nie wszyscy i nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, że zsynchronizowanie i sprawne używanie tych narzędzi może przynieść istotne efekty.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Opinie Ekonomiczne
Bałtowie synchronizują sieci z Europą. Koniec zależności od Rosji
Opinie Ekonomiczne
Gordon Gekko zaciera ręce, czyli stary bożek wielkiego biznesu powraca
Opinie Ekonomiczne
Sankcje: deklaracje nie wystarczą, UE musi działać skuteczniej
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: W poszukiwaniu właściwego poziomu stóp procentowych
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Słodko-gorzkie skutki transformacji