Reklama

Misja: Marka Polska

Pytanie o misję mediów publicznych od kilku tygodni jest szczególnie aktualne, i to w znaczącym kontekście. Chodzi oczywiście o wizerunek Polski na świecie. Nie ulega wątpliwości, że o naszej historii powinniśmy opowiadać na innych kontynentach. Narzędzia ku temu bez wątpienia posiadają Polskie Radio i Telewizja Polska.

Publikacja: 07.03.2018 15:23

Misja: Marka Polska

Foto: Rzeczpospolita

Misja mediów publicznych to nie tylko określone cele, czyli dostarczanie wiedzy, informacji, kształtowanie świadomości. To również cała gama narzędzi, które służą realizowaniu tych celów. Od różnych form produkcji filmowej począwszy, poprzez programy informacyjne, a na portalach internetowych i mediach społecznościowych skończywszy. Mam jednak wrażenie, że nie wszyscy i nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, że zsynchronizowanie i sprawne używanie tych narzędzi może przynieść istotne efekty.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Reklama
Reklama