Reklama

Misja: Marka Polska

Pytanie o misję mediów publicznych od kilku tygodni jest szczególnie aktualne, i to w znaczącym kontekście. Chodzi oczywiście o wizerunek Polski na świecie. Nie ulega wątpliwości, że o naszej historii powinniśmy opowiadać na innych kontynentach. Narzędzia ku temu bez wątpienia posiadają Polskie Radio i Telewizja Polska.

Publikacja: 07.03.2018 15:23

Misja: Marka Polska

Foto: Rzeczpospolita

Misja mediów publicznych to nie tylko określone cele, czyli dostarczanie wiedzy, informacji, kształtowanie świadomości. To również cała gama narzędzi, które służą realizowaniu tych celów. Od różnych form produkcji filmowej począwszy, poprzez programy informacyjne, a na portalach internetowych i mediach społecznościowych skończywszy. Mam jednak wrażenie, że nie wszyscy i nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, że zsynchronizowanie i sprawne używanie tych narzędzi może przynieść istotne efekty.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Jaki będzie kolejny kryzys gospodarczy?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama