Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.04.2018 21:00 Publikacja: 02.04.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Dzisiaj sytuacja wygląda inaczej. Tylko i aż 42 proc. abonentów nie rozważa rezygnacji z usług płatnej telewizji, ale wśród młodej generacji badanie wypadłoby zupełnie inaczej. Oni uważają naziemną telewizję za przeżytek, a seriale czy filmy, jeśli oglądają w domu, to online.
W Polsce nadawcy już dawno ten trend zauważyli, w zasadzie każdy uruchomił już platformę VOD. Czy to wystarczy? Aby zminimalizować tempo spadku liczby abonentów – pewnie tak, ale ich odpływu zatrzymać się nie da. Walka choćby z taką potęgą jak Netflix, Amazon czy Hulu jest niemożliwe z jednego prostego powodu. Od momentu, kiedy te platformy zarabiają potężne pieniądze, są w stanie zaproponować rozrywkę na najwyższym poziomie. To one tworzą mody, a nieograniczone ramówką i rytmem zimowych czy wiosennych premier nowości pokazują, że są w stanie zaoferować nowości wtedy, kiedy ich widzowie chcą.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Niepewność – to słowo eksperci powtarzają jak mantrę próbując wyjaśnić, co dzieje się na polskim rynku pracy. Ko...
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas