Reklama

Cyfrowo, czyli taniej i wygodniej

Gdyby jeszcze dwa lata temu ktoś powiedział mi, że niemal przestanę kupować tradycyjne książki, z pewnością bym nie uwierzyła.

Aktualizacja: 10.12.2015 21:17 Publikacja: 10.12.2015 21:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Długo broniłam się bowiem przed zachwalanym przez wiele osób czytnikiem elektronicznym. Los sprawił jednak, że takie urządzenie dostałam w prezencie. Nie miałam więc wyjścia i musiałam spróbować.

O dziwo, bardzo szybko stałam się fanką mojego czytnika. Nie jestem wyjątkiem. Z badania przeprowadzonego w kilku krajach naszego regionu przez firmę GfK na zlecenie PayPal wynika, że co drugi kupujący prezenty pod choinkę w internecie zamierza wybrać – zamiast tradycyjnych – wersje elektroniczne książek, płyt czy filmów. Nie oznacza to z pewnością końca dotychczasowego sposobu robienia prezentów. Pokazuje jednak, że stajemy się społeczeństwem coraz bardziej cyfrowym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama