Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.01.2016 20:00 Publikacja: 24.01.2016 20:00
Coraz częściej mamy do czynienia z atakami, które oprócz zaawansowanych, szkodliwych programów wykorzystują socjotechnikę, która ma za zadanie zasugerować klientowi, że przekazywana przez przestępców wiadomość pochodzi od jego banku lub dostawcy usług i towarów. W takich sytuacjach celem jest kradzież tożsamości banku lub klienta, aby w kolejnym kroku ukraść pieniądze z konta.
Banki jako instytucje zaufania publicznego oraz podmioty profesjonalne podejmują działania, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa płatności elektronicznych. Innym celem jest podjęcie wszelkich możliwych działań, które umocnią wizerunek banków jako instytucji, które należycie dbają o środki zdeponowane przez klientów na rachunkach bankowych.
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Wzrost łączności lotniczej o 10 proc. przekłada się na dodatkowe 0,5 proc. wzrostu PKB na mieszkańca. Mówiąc pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas