Reklama

MEADS International: Dave Berganini: Polski przemysł może być naszym partnerem

Wierzymy, że Polska skorzysta na uczciwej i otwartej konkurencji o zamówienia w ramach programu „Wisła", uwzględniającej zarówno ofertę systemu Patriot, jak i MEADS – pisze prezes MEADS International.

Publikacja: 23.06.2016 19:50

MEADS International: Dave Berganini: Polski przemysł może być naszym partnerem

Foto: materiały prasowe

Program obrony powietrznej średniego zasięgu „Wisła" jest kluczowy dla bezpieczeństwa Polski, zarówno ze względu na ochronę przeciwlotniczą, którą ma zapewnić, jak i ze względu na technologie, jakie ma przynieść polskiemu przemysłowi. Zespół MEADS ma przyjemność ponownie uczestniczyć w bezpośrednich rozmowach z Ministerstwem Obrony Narodowej dotyczących tego programu.

John Baird z firmy Raytheon w artykule opublikowanym 25 maja w „Rzeczpospolitej" poświęcił sporo czasu na przegląd i krytykę systemu MEADS. W naszym przekonaniu polskie MON powinno samo dokonać takiego przeglądu. Po otrzymaniu informacji i ofert od każdego z odpowiedzialnych oferentów ministerstwo może samo wyciągnąć wnioski. Wierzymy, że Polska skorzysta na uczciwej i otwartej konkurencji, uwzględniającej zarówno ofertę dotyczącą systemu Patriot, jak i MEADS. Dezinformowanie jednak nie pomaga. Wiele prezentowanych przez pana Bairda twierdzeń wymaga bliższego przyjrzenia się.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama