Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.11.2017 21:38 Publikacja: 06.11.2017 20:45
Foto: materiały prasowe
Rzeczpospolita: Coraz więcej Polaków ekscytuje się oglądaniem, jak w gry wideo grają profesjonaliści. Na świecie e-sport i szerzej, rynek gamingu, dynamicznie rośnie. W Polsce jest podobnie?
Wojciech Jeznach: Tak. To rynek z olbrzymim potencjałem. Popularność gamingu zmierzyć można np. za pośrednictwem platformy Twitch. W Polsce odwiedza ją 3–3,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. I tych ludzi dynamicznie przybywa. Widzimy to po liczbie kanałów i unikalnych użytkowników, którzy oglądają transmisję.
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Wzrost łączności lotniczej o 10 proc. przekłada się na dodatkowe 0,5 proc. wzrostu PKB na mieszkańca. Mówiąc pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas