Reklama
Rozwiń
Reklama

Równowaga podstawą rozwoju

„Twórcy przestrzeni" – dbałość o społeczeństwo i ekologię.

Aktualizacja: 11.01.2018 19:35 Publikacja: 11.01.2018 19:23

Równowaga podstawą rozwoju

Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik

Rzeczpospolita Polska strzeże niepodległości i nienaruszalności swojego terytorium, zapewnia wolności i prawa człowieka i obywatela oraz bezpieczeństwo obywateli, strzeże dziedzictwa narodowego oraz zapewnia ochronę środowiska, kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju" – czytamy w artykule 5 Konstytucji RP. Czym jest zrównoważony rozwój? Problem w tym, że nie ma jednej wykładni. – Na pierwszy plan wybijają się dziś kwestie urbanistyczne, związane z rozwojem miast – mówi Jan Jakub Zombirt, associate director w firmie JLL, członek kapituły konkursu „Twórcy przestrzeni". – W tak pojmowanym rozwoju ważna jest równowaga między funkcjami miasta, w którym mieszkamy, pracujemy, żyjemy. Funkcje powinny się uzupełniać – podkreśla.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Reklama
Reklama