Centra handlowe: jakie marki chcą być w galeriach

Najemcy muszą czekać, aż wygasną obowiązujące umowy lub jakaś marka zrezygnuje ze swojego lokalu.

Aktualizacja: 16.09.2016 10:43 Publikacja: 16.09.2016 10:25

Centra handlowe: jakie marki chcą być w galeriach

Foto: Materiały Inwestora

Najemcy, jak mówi Michał Malicki, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International, czekają czasem na konkretne lokale w obiekcie, podczas gdy inne są wolne. – Każdy chce być obecny w najchętniej odwiedzanych częściach galerii – tłumaczy. – Sytuacja dotyczy jednak tylko kilku galerii w największych polskich miastach.

Obroty i prestiż

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen