Aktualizacja: 31.08.2016 12:46 Publikacja: 31.08.2016 12:46
Foto: Fotorzepa, Bartek Sadowski
Przypomnijmy, HFPC podjęła działania w tej sprawie na podstawie zgłoszenia klienta Banku ING, który otrzymał od banku kartę płatniczą, z której nie mógł jednak w pełni korzystać, ponieważ w jego mieście żaden bankomat ING nie był dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzrokową. HFPC zwracała się w tej sprawie do ING Banku Śląskiego oraz Prezesa UOKIK, a także informowała Prezesa Związku Banków Polskich o problemach w dostępności usług bankowych dla osób niewidomych.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas