Reklama

Internet w nowej odsłonie

Sprzedawcy specjalistycznych certyfikatów zacierają ręce. Największego boomu spodziewają się w lipcu.

Aktualizacja: 06.06.2018 21:34 Publikacja: 06.06.2018 21:10

Internet w nowej odsłonie

Foto: Adobe Stock

Polscy przedsiębiorcy i instytucje dopiero skończyli zmagania z wdrażaniem rozporządzania o ochronie danych osobowych, a już czeka ich kolejne wyzwanie. Na szczęście mniej problematyczne. Ma ono związek z „przemeblowaniem" w najpopularniejszej w Polsce przeglądarce.

Chodzi o Google Chrome, która według najnowszych danych ma ponad 61 proc. polskiego rynku. W ciągu sześciu lat jej udział wzrósł ponad dwukrotnie. Google zdecydowało, że od lipca strony niezabezpieczone specjalistycznym certyfikatem SSL będą oznaczane jako niebezpieczne.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama