Reklama
Rozwiń
Reklama

WP i Showmax zakazują dziś kobietom czytania. Tak promują „Opowieści podręcznej 2”

Wirtualna Polska i Showmax prowadzą dziś zaskakującą akcję promocyjną drugiego sezonu serialu „Opowieści podręcznej”. Zakazują wszystkim kobietom czytania treści umieszczonych w internecie.

Aktualizacja: 05.07.2018 17:07 Publikacja: 05.07.2018 16:51

Scena z serialu „Opowieści podręcznej”

Scena z serialu „Opowieści podręcznej”

Foto: AFP

ala

„Artykuł zakazany dla kobiet” – z takim napisem spotykają się w czwartek od rana czytelnicy, wchodząc na Wirtualną Polskę. Na głównej stronie portalu został umieszczony tekst, po wejściu na który nieoczekiwanie przeczytamy pytanie „Czy jesteś kobietą?”. Jeśli klikniemy „tak”, nie uzyskamy dostępu do dalszej części artykułu. Po wybraniu zaś odpowiedzi przeczącej, wyskakuje napis „Uwaga! Artykuł niedostępny dla kobiet. Upewnij się, że w twoim otoczeniu żadna kobieta nie ma dostępu do treści”, a dopiero po nim właściwa treść materiału.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama