Na te dwa filmy poszli tłumnie Amerykanie. Czy podobnie będzie i u nas?

Kina dostały podmuch silniejszego wiatru w żagle. Szczególnie głośno jest o "Gladiatorze 2" oraz musicalu "Wicked". Marketerzy już szukają analogii do fenomenu z 2023 r.: „Barbenheimera”.

Aktualizacja: 25.11.2024 14:28 Publikacja: 25.11.2024 11:52

Paul Mescal jako Lucjusz, czyli tytułowy Gladiator numer 2

Paul Mescal - „Gladiator 2”

Paul Mescal jako Lucjusz, czyli tytułowy Gladiator numer 2

Foto: UIP

Kina w Polsce i Stanach Zjednoczonych liczą, że nienajlepszy trzeci kwartał może im nadrobić repertuar czwartego kwartału. Mają przed sobą jeszcze nieco ponad miesiąc, ale końcówka kwartału zapowiada się ciekawie. Nie dość, że Polacy tłumnie poszli na polską komedię romantyczną „Listy do M. 6”, to teraz zza oceanu płyną dobre dla branży wiadomości.

Gladiator kontra czary. Które produkcje wygrywają w kinach?

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Media
Ruszyła Rada Legislacyjna „Rzeczpospolitej”. Najlepsi eksperci i rekomendacje
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Media
Szyld z logo Twittera wystawiony na sprzedaż. Waży 250 kg
Media
Prezes SkyShowtime: Europa to nasza ojczyzna. To nie koniec rewolucji
Media
Donald Trump uciszył „Głos Ameryki”. Elon Musk: Nikt ich już nie słucha
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Media
Linearna telewizja walczy o widza. Pomagają technologie
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście