Reklama

Na te dwa filmy poszli tłumnie Amerykanie. Czy podobnie będzie i u nas?

Kina dostały podmuch silniejszego wiatru w żagle. Szczególnie głośno jest o "Gladiatorze 2" oraz musicalu "Wicked". Marketerzy już szukają analogii do fenomenu z 2023 r.: „Barbenheimera”.

Aktualizacja: 25.11.2024 14:28 Publikacja: 25.11.2024 11:52

Paul Mescal jako Lucjusz, czyli tytułowy Gladiator numer 2

Paul Mescal - „Gladiator 2”

Paul Mescal jako Lucjusz, czyli tytułowy Gladiator numer 2

Foto: UIP

Kina w Polsce i Stanach Zjednoczonych liczą, że nienajlepszy trzeci kwartał może im nadrobić repertuar czwartego kwartału. Mają przed sobą jeszcze nieco ponad miesiąc, ale końcówka kwartału zapowiada się ciekawie. Nie dość, że Polacy tłumnie poszli na polską komedię romantyczną „Listy do M. 6”, to teraz zza oceanu płyną dobre dla branży wiadomości.

Gladiator kontra czary. Które produkcje wygrywają w kinach?

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama