Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.12.2020 21:00 Publikacja: 03.12.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Zbyt wiele sprzecznych interesów. Tak Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, tłumaczy, dlaczego mimo dwóch lat rozmów nadawcy telewizyjni, radiowi, internetowi i dysponenci budżetów reklamowych nie doszli do porozumienia w sprawie standardu jednoźródłowego badania konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce.
– Jesteśmy teraz w kluczowym momencie – mówi. Chodzi o to, że marketerzy i agencje mediowe podpisały list intencyjny z nadawcami telewizyjnymi w sprawie powołania tzw. JIC (Joint Industry Committee). To podmiot reprezentujący te strony w przygotowaniu badania. – Do 20 grudnia chcemy zakończyć prace nad projektem statutu. Rejestracja w sądzie to już kwestia 2021 r. – podaje Minorczyk. Według niego JIC zajmie się przygotowaniem jednoźródłowego badania. – Nie ma formalnych przeszkód, aby JIC robił badania obejmujące radio i internet. Optymalne byłoby, gdyby zostało zaakceptowane przez wszystkie trzy segmentu rynku – mówi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas