Reklama
Rozwiń
Reklama

Deszcz czerwcowych premier gier z Polski

„Builder Simulator”, „Green Hell VR” czy „Postal: Brain Damaged” to przykłady gier, które w ostatnich dniach trafiły na rynek. Zebrały dobre opinie, ale oczekiwania były jeszcze większe.

Publikacja: 12.06.2022 21:00

Deszcz czerwcowych premier gier z Polski

Foto: materiały prasowe

Nad Wisłą działa ponad 400 firm zajmujących się produkcją i wydawaniem gier. Niemal 80 jest już notowanych na warszawskiej giełdzie. Informacje o premierach są jednym z kluczowych czynników mających wpływ na wycenę akcji. To zjawisko było dobrze widoczne podczas piątkowej sesji.

Na rynku NewConnect niechlubnym liderem spadków było Live Motion Games, którego akcje taniały o prawie 40 proc. Spółka dzień wcześniej wypuściła grę „Builder Simulator”. Tak drastyczna przecena może wydawać się zaskakująca, bo produkcja zajęła trzecie miejsce na liście najlepiej sprzedających się gier na Steamie i zebrała prawie 90 proc. pozytywnych ocen. Analitycy BDM premierę ocenili neutralnie, zwracając uwagę, że w czwartek portal Steam borykał się z dużymi problemami technicznymi, co mogło negatywnie wpłynąć na debiut „Builder Simulatora”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama