Reklama

Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Branża wkracza w najciekawszy okres. Premiery zapowiadają mniejsze i większe podmioty, jak 11 bit studios, które finiszuje z drugą częścią „Frostpunka”.

Publikacja: 05.09.2024 04:30

Producenci gier szykują się na gorącą jesień

Foto: materiały prasowe

Za nami już targi branżowe Gamescom, na które wybrała się liczna grupa firm z Polski, w tym ponad 60 w ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PARP.

– Wiele firm opowiadało o optymalizacjach kosztów i procesów, których dokonywały w 2023 r. i których owoce powoli zbierają – komentuje Mariusz Gąsiewski, ekspert z Google’a zajmujący się grami i aplikacjami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Targi pokazują też, jak olbrzymim biznesem stał się rynek usług wokół gamingu: firmy oferujące usługi chmurowe, płatności, testowanie i inne – wymienia.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama