Reklama

Płatne telewizje przenoszą się do internetu

Amerykański AT&T rusza z pakietami kanałów tv online. Zdaniem analityków to początek końca telewizji satelitarnej.

Aktualizacja: 30.11.2016 05:17 Publikacja: 29.11.2016 19:30

Foto: 123RF

Po ubiegłorocznym przejęciu największej amerykańskiej platformy satelitarnej DirecTV amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T uzupełnia ofertę o całkiem nową usługę DirecTV Now. W jej ramach, na wzór Netfliksa czy HBO Now, można teraz wykupić sobie w Internecie, nie mając anteny satelitarnej ani wieloletniej umowy z operatorem – całe pakiety kanałów telewizyjnych. – Rozszerzamy nasze portfolio o ofertę dla tych, którzy cenią sobie treści premium, ale chcą też więcej swobody w zawieraniu umów, co lepiej wpisuje się w ich styl życia – mówił John Stankey, szef AT&T Entertainment Group.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama