PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Na usługi medialne i rozrywkę w przyszłym roku Polacy wydadzą równowartość 10,5 mld dol., o 9,1 proc. więcej niż w 2021 r. – mówią przedstawione dziś prognozy firmy doradczej PwC. Przez kolejne cztery lata w walce o portfele najlepiej radzić będą sobie serwisy takie jak Netflix. Platformy telewizyjne stracą 500 tys. abonentów.

Publikacja: 04.10.2021 14:59

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Foto: Bloomberg

Firma PwC udostępniła dziś część raportu „Global Entertainment &Media Outlook 2021-2025” dotyczącą Polski. Prognozuje w nim, że w tym roku wydatki na media i rozrywkę w naszym kraju wyniosą prawie 9,61 mld dol., a w przyszłym o 877 mln dol. więcej, czyli około 10,5 mld dol. Do 2025 r. branża będzie rozwijać się w średniorocznym tempie ponad 6 proc. – przewidują analitycy PwC. Najszybciej rosnącym segmentem będą serwisy streamingowe z treściami wideo (ang. OTT, over the top).

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie