Reklama
Rozwiń

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Na usługi medialne i rozrywkę w przyszłym roku Polacy wydadzą równowartość 10,5 mld dol., o 9,1 proc. więcej niż w 2021 r. – mówią przedstawione dziś prognozy firmy doradczej PwC. Przez kolejne cztery lata w walce o portfele najlepiej radzić będą sobie serwisy takie jak Netflix. Platformy telewizyjne stracą 500 tys. abonentów.

Publikacja: 04.10.2021 14:59

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Foto: Bloomberg

Firma PwC udostępniła dziś część raportu „Global Entertainment &Media Outlook 2021-2025” dotyczącą Polski. Prognozuje w nim, że w tym roku wydatki na media i rozrywkę w naszym kraju wyniosą prawie 9,61 mld dol., a w przyszłym o 877 mln dol. więcej, czyli około 10,5 mld dol. Do 2025 r. branża będzie rozwijać się w średniorocznym tempie ponad 6 proc. – przewidują analitycy PwC. Najszybciej rosnącym segmentem będą serwisy streamingowe z treściami wideo (ang. OTT, over the top).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji