Reklama

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Na usługi medialne i rozrywkę w przyszłym roku Polacy wydadzą równowartość 10,5 mld dol., o 9,1 proc. więcej niż w 2021 r. – mówią przedstawione dziś prognozy firmy doradczej PwC. Przez kolejne cztery lata w walce o portfele najlepiej radzić będą sobie serwisy takie jak Netflix. Platformy telewizyjne stracą 500 tys. abonentów.

Publikacja: 04.10.2021 14:59

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Foto: Bloomberg

Firma PwC udostępniła dziś część raportu „Global Entertainment &Media Outlook 2021-2025” dotyczącą Polski. Prognozuje w nim, że w tym roku wydatki na media i rozrywkę w naszym kraju wyniosą prawie 9,61 mld dol., a w przyszłym o 877 mln dol. więcej, czyli około 10,5 mld dol. Do 2025 r. branża będzie rozwijać się w średniorocznym tempie ponad 6 proc. – przewidują analitycy PwC. Najszybciej rosnącym segmentem będą serwisy streamingowe z treściami wideo (ang. OTT, over the top).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama