Reklama

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Na usługi medialne i rozrywkę w przyszłym roku Polacy wydadzą równowartość 10,5 mld dol., o 9,1 proc. więcej niż w 2021 r. – mówią przedstawione dziś prognozy firmy doradczej PwC. Przez kolejne cztery lata w walce o portfele najlepiej radzić będą sobie serwisy takie jak Netflix. Platformy telewizyjne stracą 500 tys. abonentów.

Publikacja: 04.10.2021 14:59

PwC: serwisy streamingowe w Polsce będą zarabiać coraz więcej

Foto: Bloomberg

Firma PwC udostępniła dziś część raportu „Global Entertainment &Media Outlook 2021-2025” dotyczącą Polski. Prognozuje w nim, że w tym roku wydatki na media i rozrywkę w naszym kraju wyniosą prawie 9,61 mld dol., a w przyszłym o 877 mln dol. więcej, czyli około 10,5 mld dol. Do 2025 r. branża będzie rozwijać się w średniorocznym tempie ponad 6 proc. – przewidują analitycy PwC. Najszybciej rosnącym segmentem będą serwisy streamingowe z treściami wideo (ang. OTT, over the top).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama