Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix zakazał flirtów na planie. Aktorzy nie mogą patrzeć na siebie dłużej niż 5 sekund

Walka z molestowaniem seksualnym nabiera rozpędu. Dobry krok czy kuriozalne zakazy?

Aktualizacja: 21.06.2018 15:55 Publikacja: 21.06.2018 14:43

Netflix zakazał flirtów na planie. Aktorzy nie mogą patrzeć na siebie dłużej niż 5 sekund

Foto: Bloomberg

Ujawniona przez niedawną akcję #MeToo i afery z udziałem największych gwiazd skala molestowania seksualnego w showbiznesie przynosi kolejne działania mające zapobiegać temu zjawisku. Według doniesień platforma Netflix wprowadza nową politykę bezpieczeństwa na planach swoich produkcji. Mają one chronić zarówno pracowników technicznych, jak i aktorów przed napaściami na tle seksualnym.

W unikaniu niechcianych awansów pomóc ma, na przykład, zakaz patrzenia na siebie dłużej niż 5 sekund. Oznacza to, że dwie osoby pracujące na planie tej samej produkcji nie mogą pozwolić sobie na wymianę spojrzeń trwającą dłużej niż pięć sekund (zapewne nie dotyczy to sytuacji wymuszonych scenariuszem). Dodatkowo Netflix wprowadził zakaz flirtowania oraz proszenia o prywatne numery telefonów dotyczący wszystkich zatrudnionych przy danej produkcji. Zakaz wymieniania dłuższych spojrzeń został wprowadzony, gdyż dłuższe patrzenie na jedną osobę zostało uznane za „dziwne”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama