Te grupy mediowe, które oprócz operatorów skupiają w jednym ręku także serwisy OTT (ovet-the top – serwisy wideo w sieci – red.), szybko decydowały się na dokładanie klientom swojej płatnej telewizji darmowej atrakcji w postaci zawartości ich internetowych serwisów wideo. Doświadczenie uruchomionego w sierpniu ubiegłego roku serwisu TVN Player pokazuje, że odbiorcy dosyć chętnie oglądają wrzucane tam wcześniej nowe odcinki seriali. Jak podał TVN, w rocznicę startu serwisu, w sierpniu tego roku już 16 proc. odsłon wygenerowano z connected TV.
Dostęp do oferty mają też – przez dekoder – klienci platformy „n". Konkurencyjny Cyfrowy Polsat szybko, po przejęciu serwisu Ipla, włączył go w tym roku do oferty dla klientów płatnej telewizji, umożliwiając odbieranie go poprzez dekoder.
Coraz popularniejsze staje się też słuchanie przez zestaw telewizyjny muzyki. Netia dostarcza za pośrednictwem swojego Netia Playera nie tylko TVN Playera i Iplę, analogiczny serwis z filmami Kinoplex oraz naziemną telewizję cyfrową, ale także muzyczną aplikację Tuba.fm Agory. Podobną opcję ma Cyfra+, która oprócz tego oferuje przez podłączony do Internetu dekoder serwis muzyczny MooD czy Moje Polskie Radio (z ofertą radiowych kanałów tematycznych).
W ofercie największych sieci kablowych (m.in. Vectra, Mutimedia Polska, Toya), Netii czy Cyfry+ znajduje się też oferujący treści z biblioteki kanałów HBO serwis HBO Go, z którego w odróżnieniu od Ipli czy TVN Playera w Polsce wciąż nie można korzystać bez wykupionego abonamentu u operatora płatnej telewizji i dekodera.