Czytelnicy chętniej płacą w sieci

Kolejni wydawcy wprowadzają płatne treści dla odbiorców w internecie. Bo ci, którzy już każą sobie płacić, notują wzrost liczby czytelników online.

Publikacja: 26.02.2015 21:00

Wydawca „Rzeczpospolitej" w styczniu miał 22 tys. płatnych odbiorców swoich cyfrowych treści (zarówn

Wydawca „Rzeczpospolitej" w styczniu miał 22 tys. płatnych odbiorców swoich cyfrowych treści (zarówno w formie e-wydań, jak i dostępów do materiałów z gazety w internecie).

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Handel
Ceny żywności w małych sklepach przegoniły inflację
Materiał Promocyjny
Nowy, duży SUV Mazda CX-60 PHEV. Crafted in Japan. Dostępna w przedsprzedaży
Advertisement
Ubezpieczenia
Mandaty i punkty karne to droższe OC
Transport
Uber wjeżdża na Okęcie. Idą zmiany na rynku taxi
Gospodarka
Rosja coraz bliżej bankructwa. Rząd USA chce wymusić plajtę państwa Putina
Materiał Promocyjny
Zdolności wielozadaniowych śmigłowców z PZL-Świdnik w teatrach działań Sił Zbrojnych
Transport
Firmy tną inwestycje w nowe samochody
Banki
Iwona Duda, prezes PKO BP: Wierzymy, że inne banki pójdą za naszym oprocentowaniem lokat