Reklama
Rozwiń
Reklama

Czytelnicy chętniej płacą w sieci

Kolejni wydawcy wprowadzają płatne treści dla odbiorców w internecie. Bo ci, którzy już każą sobie płacić, notują wzrost liczby czytelników online.

Publikacja: 26.02.2015 21:00

Wydawca „Rzeczpospolitej" w styczniu miał 22 tys. płatnych odbiorców swoich cyfrowych treści (zarówn

Wydawca „Rzeczpospolitej" w styczniu miał 22 tys. płatnych odbiorców swoich cyfrowych treści (zarówno w formie e-wydań, jak i dostępów do materiałów z gazety w internecie).

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

Wydawca „Newsweek Polska" to kolejna firma, która stawia na płatne treści w sieci. W niedzielę tytuł uruchomi nowy odpłatny serwis Newsweek Plus, w którym będzie oferować internautom dostęp do cyfrowej wersji wydania tygodnika, materiały z cotygodniowego „Newsweek Historia" oraz teksty z amerykańskiej wersji magazynu przełożone na język polski.

Rozwiązanie jest wzorowane na modelu Bild Plus, który wydawca „Newsweeka" Ringier Axel Springer ma w Niemczech. Jak podaje Kai Diekmann, redaktor naczelny „Bilda", Bild Plus ma tam 250 tys. płacących abonentów. – Mimo że wciąż jest to początek budowania cyfrowej prenumeraty, osiągnięte dotąd rezultaty potwierdzają skuteczność naszej strategii płatnych usług w internecie. I nie chodzi tu tylko o dodatkowy strumień przychodów, ale o cały nowy wymiar biznesu, w którym inaczej buduje się relacje z klientami, inaczej zarządza danymi i inaczej prowadzi wewnętrzne procesy w firmie – mówi Diekmann.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama