Reklama
Rozwiń
Reklama

Rozmowa z Bertrandem Meheut, prezesem Grupy Canal +

-Po sprzedaży udziałów w TVN zamierzamy pozostać głównym udziałowcem platformy nc+. Możemy też uruchomić serwis z VoD niepowiązany z jej telewizyjnymi pakietami – zapowiada w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Bertrand Meheut, prezes Grupy Canal+.

Aktualizacja: 15.05.2015 08:25 Publikacja: 14.05.2015 22:00

Rozmowa z Bertrandem Meheut, prezesem Grupy Canal +

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Rz: Jak powinniśmy rozumieć wyjście Canal+ z grona udziałowców TVN zaledwie po dwóch latach od chwili kupienia udziałów? To oznaka wycofywania się z tego rynku?

Bertrand Meheut: Wręcz przeciwnie. Tam gdzie działamy, jesteśmy bardzo mocno zaangażowani w sektor płatnej telewizji, a Polska jest i będzie dla nas kluczowym rynkiem. Trzy lata temu inwestycja w akcje TVN była sposobem na konsolidację płatnej telewizji w Polsce poprzez połączenie platform n i Cyfry+. Jednocześnie nabyliśmy opcję zakupu pakietu kontrolnego TVN w 2016 oraz 2017 r. Jednak zawsze skupialiśmy się na segmencie telewizji płatnej, więc kiedy nasi partnerzy z ITI wyszli z propozycją wspólnej sprzedaży udziałów w TVN doszliśmy do wniosku, że nadszedł właściwy czas. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że na końcu tej skomplikowanej transakcji, Grupa Canal+ ma pakiet kontrolny w nc+, a nasza platforma ściśle współpracuje z TVN.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama