Rozmowa z Bertrandem Meheut, prezesem Grupy Canal +

-Po sprzedaży udziałów w TVN zamierzamy pozostać głównym udziałowcem platformy nc+. Możemy też uruchomić serwis z VoD niepowiązany z jej telewizyjnymi pakietami – zapowiada w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Bertrand Meheut, prezes Grupy Canal+.

Aktualizacja: 15.05.2015 08:25 Publikacja: 14.05.2015 22:00

Rozmowa z Bertrandem Meheut, prezesem Grupy Canal +

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Rz: Jak powinniśmy rozumieć wyjście Canal+ z grona udziałowców TVN zaledwie po dwóch latach od chwili kupienia udziałów? To oznaka wycofywania się z tego rynku?

Bertrand Meheut: Wręcz przeciwnie. Tam gdzie działamy, jesteśmy bardzo mocno zaangażowani w sektor płatnej telewizji, a Polska jest i będzie dla nas kluczowym rynkiem. Trzy lata temu inwestycja w akcje TVN była sposobem na konsolidację płatnej telewizji w Polsce poprzez połączenie platform n i Cyfry+. Jednocześnie nabyliśmy opcję zakupu pakietu kontrolnego TVN w 2016 oraz 2017 r. Jednak zawsze skupialiśmy się na segmencie telewizji płatnej, więc kiedy nasi partnerzy z ITI wyszli z propozycją wspólnej sprzedaży udziałów w TVN doszliśmy do wniosku, że nadszedł właściwy czas. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że na końcu tej skomplikowanej transakcji, Grupa Canal+ ma pakiet kontrolny w nc+, a nasza platforma ściśle współpracuje z TVN.

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie