Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy FCC tym razem zezwoli na sprzedaż Time Warner Cable?

Charter Comm ma większe szanse na zgodę urzędników na przejęcie Time Warner Cable niż Comcast – spekulują amerykańskie media.

Publikacja: 27.05.2015 11:52

Czy FCC tym razem zezwoli na sprzedaż Time Warner Cable?

Foto: Bloomberg

A to dlatego, że sama firma jest mniejsza niż Comcast, który przymierzał się do przejęcia Time Warner Cable przez ostatni rok, a fuzja z TWC i Bright House doprowadzą do powstania skutecznego konkurenta Comcastu na amerykańskim rynku – sugeruje amerykański „Forbes".

W kwietniu analiza urzędników z Federalnej Komisji Komunikacyjnej (FCC) badających czy warta 45 mld dol. fuzja Comcast-TWC nie naruszyłaby konkurencji na rynku wykazała, że nowa firma zagarnęłaby na amerykańskim rynku od 35 proc. udziałów w rynku płatnej telewizji i aż 60 proc. wszystkich klientów wykupujących dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dlatego optowały przeciwko niej na amerykańskim rynku Netflix, Discovery oraz Dish Network.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama