Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.05.2015 11:52 Publikacja: 27.05.2015 11:52
Foto: Bloomberg
A to dlatego, że sama firma jest mniejsza niż Comcast, który przymierzał się do przejęcia Time Warner Cable przez ostatni rok, a fuzja z TWC i Bright House doprowadzą do powstania skutecznego konkurenta Comcastu na amerykańskim rynku – sugeruje amerykański „Forbes".
W kwietniu analiza urzędników z Federalnej Komisji Komunikacyjnej (FCC) badających czy warta 45 mld dol. fuzja Comcast-TWC nie naruszyłaby konkurencji na rynku wykazała, że nowa firma zagarnęłaby na amerykańskim rynku od 35 proc. udziałów w rynku płatnej telewizji i aż 60 proc. wszystkich klientów wykupujących dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dlatego optowały przeciwko niej na amerykańskim rynku Netflix, Discovery oraz Dish Network.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas