Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy FCC tym razem zezwoli na sprzedaż Time Warner Cable?

Charter Comm ma większe szanse na zgodę urzędników na przejęcie Time Warner Cable niż Comcast – spekulują amerykańskie media.

Publikacja: 27.05.2015 11:52

Czy FCC tym razem zezwoli na sprzedaż Time Warner Cable?

Foto: Bloomberg

A to dlatego, że sama firma jest mniejsza niż Comcast, który przymierzał się do przejęcia Time Warner Cable przez ostatni rok, a fuzja z TWC i Bright House doprowadzą do powstania skutecznego konkurenta Comcastu na amerykańskim rynku – sugeruje amerykański „Forbes".

W kwietniu analiza urzędników z Federalnej Komisji Komunikacyjnej (FCC) badających czy warta 45 mld dol. fuzja Comcast-TWC nie naruszyłaby konkurencji na rynku wykazała, że nowa firma zagarnęłaby na amerykańskim rynku od 35 proc. udziałów w rynku płatnej telewizji i aż 60 proc. wszystkich klientów wykupujących dostęp do szerokopasmowego Internetu. Dlatego optowały przeciwko niej na amerykańskim rynku Netflix, Discovery oraz Dish Network.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama