USA: "National Journal" przestaje wychodzić drukiem

"National Journal" to kolejna amerykańska publikacja która przestanie się ukazywać drukiem. David Bradley, prezes spółki Atlantic Media, która jest właścicielem tygodnika, poinformował, że jeszcze przed końcem roku papierowe wydanie zakończy swój żywot.

Aktualizacja: 17.07.2015 18:52 Publikacja: 17.07.2015 16:51

USA: "National Journal" przestaje wychodzić drukiem

Foto: spółka

Wydawany od 46 lat "National Journal" nie przestanie jednak istnieć i nadal będzie zajmować się za pośrednictwem internetu politycznym życiem stolicy w USA. "Życie w Waszyngtonie toczy się dziś zbyt szybko jak na tygodnik. Najlepsze czasy dla magazynów drukowanych i tygodników bezpowrotnie minęły" – uzasadnił Bradley decyzję spółki. Od dwóch lat "National Journal" nie był już dostępny w kioskach, rozprowadzano go na zasadzie subskrypcji-członkostwa.

Jedną z przyczyn kryzysu drukowanego wydania "National Journal" było pojawienie się portali internetowych śledzących na bieżąco prace amerykańskiego rządu i Kongresu z "Politico" na czele. ("Politico" od 2013 roku ukazuje się także drukiem). Nowa, przebudowana strona internetowa "National Journal" ma ruszyć już we wrześniu wraz z kolejnymi działami, poświęconymi między innymi zmianom demograficznym w USA oraz analizami wyścigów wyborczych o różne stanowiska.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie